winkalinn

5 maj

Kategori: Allmänt

Då var det lördag igen. Och jag vakna 8.30, men jag har som blivit van att vakna vid 8. Förut kunde jag typ sova hur länge som helst. Fast nu för tin går jag ju och lägger mig tidigare oxå.. Igår kväll for vi då till Skellefteå och såg bio med Sanna och Andreas, vi såg the avengers. Och nog var den bra, men jag tycker väl inte den var så "wow bra" som många hade sagt att den skulle vara, eller så hade man bara för höga förhoppningar. Men den var då sevärd iaf :) Min första 3D bio var det oxå. Idag vet jag då inte var det blir att hitta på.. Jag ska iaf ha Polly tills mamma slutar jobba. Thobias far till Glommers så jag får väl försöka hitta på nått här i Arvids. Ska då ut på en långpromenad tror jag.. Sen finns det väl alltid göra här i lägenheten men det kändes inte så kul å städa på en lördag.. Aja, nånting hittar jag säkert på att göra :) Nu ska jag snart kliva upp ur sängen men det var skönt att ligga och dra sig, hade ju vart mysigare om gubben hade vart här med men han for å träna. Så då äre lika bra å kliva upp! Ha en bra lördag alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: