winkalinn

6 december

Kategori: Allmänt

Halloj! Länge sen jag skrev nu, men känns inte som jag hinner typ ;) Började ju på Tjintokk förra måndagen så de enda man gör nu förtiden är att jobba. Man far tidigt på morgonen och kommer hem ganska sent. Å då äre bara å göra middag å sen gå isäng så man hinner sova nått ;) Känns lite som jag å Thobias är som pensionärer när vi går å lägger oss så tidigt, haha :)
 
Nu sitter jag å dricker en kaffekopp, vi köpte ju en såndär Tassimo kaffemaskin i helgas när vi var åt Luleå å julhandlade. Å det smakar då precis som vanligt kaffe, det går bara mycket snabbare å göra :)
 
Sen så har jag ju hunnit köpa en skoter oxå! En ski doo såklart :) Så nu längtar jag tills det blir mer snöö så man kan börja köra. Har typ hunnit köra 200meter med den men den kändes då kul ;) Gubben köpte sig oxå en skoter så i vinter blir det nog mer skoterkörning än förra året! :) Jag tycker det där snökaoset i södra Sverige kan komma hit så vi å får lite snö...
 
Jag har ledig dag idag eftersom jag ska jobba på lördag. Å då ska man ju hinna göra allt på den här dan, så jag har varit och klippt mig imorse, sen städa hos mormor, sen åt jag lunch med mamma och for ut på några affärer med hon. Nu är jag hemma men ska nog snart köra till Glommers å hämta gubben för han skulle köra dit en traktor.
 
Nä nu ska jag se lite knäppa housewifes på tv å bara ta de lugnt :)
 
Miiiiiin bäbis! :)

Coffeee
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: