winkalinn

23 oktober

Kategori: Allmänt

Nu händer det grejer med lägenheten som vi längtar efter att få flytta tillbaks till. Vi har valt det nya golvet som ska läggas in, vilket blir ett ganska mörkt brunt klick golv i alla rum. Sen så ringde jag även och frågade om det fanns någon möjlighet att dom skulle kunna måla om väggarna i köket/tv rummet och hallen, som just nu har grisrosa väggar. Å imorse ringde dom upp å sa att vi skulle välja en färg så skulle dom göra det! :) Så nu blir det "creme" vit/ natur vita väggar istället :) Blir nog jätte bra till det mörka golvet hoppas jag :) Men de är ju lite fler grejer som ska fixas innan vi flyttar in oxå. Men hoppas att det går hyfsat snabbt.. Tycker verkligen inte om att bo i den lägenheten vi bor i nu..
 
Nu är jag hos morsan å ska tvär träna innan jag ska hem å baka bullar :) Lr jag ska försöka baka bullar iaf, har aldrig gjort de helt själv men de är ju inte så jätte svårt :)
 
Nä nu äre bara börja svettas.
 
Ha en bra dag! :)
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hur går de med den där träningen du håller på med? 30 dagar eller vad de hete? :)

    Svar: jo träningen går väl bra men maten gick mindre bra! Men jag tränar då fortfarande å tänker fortsätta med de :)
    Linn Winka

    2012-10-24 | 21:39:00

Kommentera inlägget här: