winkalinn

25 september

Kategori: Allmänt

Oj vad dålig jag är på att uppdatera ibland.. Men som sagt så har vi inget internet i lägenheten. Men nu är det nog inte så länge kvar tills vi får flytta tillbaka till våran egen lägenhet! :) Den har torkat helt så nu väntar vi bara på att dom ska lägga in golven å fixa lite grejer.
 
I veckan jobbar jag bara en dag å det är imorrn ;) Men så blir det när man bara är anställd på 40%.. Å vissa dagar blir det faktiskt lite drygt att vara ledig.. Men men är ju bara till sista november å sen har jag ju heltids jobb igen :)
 
Idag skulle jag egentligen fara å göra om naglarna men hon ringde och avbokade så det blir nån annan dag. Men ska iaf klippa mig kl 14. Har inte bestämt mig än hur jag vill klippa mig, om jag ska klippa rak lugg igen eller om jag ska klippa upp håret lite mer å göra sned lugg...! Får fråga frisörskan hur hon tycker jag ska göra, hon är verkligen jätte duktig hon som klipper mig, man är alltid nöjd när man går därifrån :)
 
Nu ska jag fortsätta med mitt slappande i soffan ;)
 
Ha en bra dag :)
 
Sist jag klippte rak lugg 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: