winkalinn

17 november

Kategori: Allmänt

4 månader senare + några dagar tog det innan vi fick flytta tillbaka till våran lägenhet. Men nu är det gjort! Vi flyttade hela dagen igår. Så nu har man lite att packa upp.. Jag har packat upp några lådor idag men jag har så fruktansvärt ont i huvet så det går inte i den fart jag hade önskat.. Å Thobias for till Glommers imorse så man har ingen hjälp heller. Men jag är ju ledig i en vecka till innan jag ska börja jobba så innan dess ska jag väl ha hunnit med allt. Fick börja en vecka tidigare än vad det var sagt men jag klagar inte! Bara mera pengar ;)
 
Ikväll blire å se sista Twilight på bio med kusinen, hennes pojkevän och moster :) Hoppas den är bra..
Sitter å funderar på om man skulle ha ätit nån middag men jag vet inte vad.. Känns som vi inte har nått hemma å jag orkar inte gå på affärn.. suck.. är dessutom inge kul å laga mat till sig själv. Så blir väl nån hårdmacka :)
 
Dom nya golven blev förresten jätte fina tycker jag, längtar bara tills man har fått iordning allt.
 
Ha en bra lördags kväll alla!
 
bjuder på en jätte gammal bild från när vi gick i 9.an :)

Kommentarer

  • Mammi säger:

    Ni var allt bra gullig då :)

    2012-11-19 | 22:13:58

Kommentera inlägget här: