winkalinn

6 november

Kategori: Allmänt

Jahapp då var man arbetslös! Men bara till den första december som tur är :) Då blir det att jobba på Tjintokk igen.
Om jag inte hinner få nått annat jobb innan dess men det är nog inte så stor chans.. Sitter i mammas lägenhet nu för jag skulle skicka in CV till ett jobb men hennes datorer är ju störda så jag får inte upp dom dokument som jag sparade ner i word på våran dator hemma, det blir bara en massa konstiga tecken när jag försöker öppna dom :(
 
Känns nästan redan lite göralös å jag har inte ens varit arbetslös en vecka.. Hade då tänkt träna nu hos mamma på crosstrainern, det är väl en fördel med å va "ledig" då kan jag ju träna varje dag :) Funderar på att köpa en egen crosstrainer faktiskt..
 
Thobias jobbar långa dagar i veckan så då är de ännu lite tråkigare.. Nä nu ska jag träna!
 
Ha en bra dag :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: