winkalinn

8/2-13

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Ska snart kliva upp å börja städa lägenheten lite smått. Inget jobb idag heller, men imorrn blire nog å jobba! :) Gick ju inge bra för mig i onsdags när jag hade bestämt mig för å fara å jobba än fast jag hade ont i magen lite då och då. Hann bara va där till lunch, fick så ont i magen å mådde så dåligt så jag for hem. Som tur var fick jag åka med en snäll testförare till arvids, det är det enda dåliga med att vi samåker, om nån blir sjuk å måste fara hem. Men de gick ju att ordna å fy fan va dåligt jag mådde på ondags kvällen :/ Igår mådde jag mycke bättre men stannar hemma idag med för å vara helt säker! Så imorrn borde jag vara fit for fight :) ska ju som sagt testa städa här hemma idag så då känner jag ju om de går bra :) Ska nog he mig ut på en promenad oxå, har ju som legat inne hela veckan.. Men anar att de är ganska kallt ute idag, får bara klä mig ordentligt :) Ha en bra dag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: