winkalinn

Andra advent

Kategori: Allmänt

Då var det söndag och andra advent, och min lediga dag innan det är jobb tills nästa lördag igen.. Den här dagen har bestått mest av att sova. Jag vaknade efter kl 7 imorse för då vaknade Thobias, vid 10 for han till Glommers så efter de la jag mig på soffan och somna sen igen, sov i tre timmar innan jag vakna, kunde ha fortsatt sova men kände att jag kan ju inte sova bort hela dan.. Så sen har jag ätit lite lussebullar och suttit hät vi datorn.. Nu ska jag snart ta å måla i gästrummet, dom hade gjort nå fula märken i väggen när dom drog in elen dit men nu är det över spacklat så då äre bara kvar å måla på nå färg. Sen ska jag nog dra en runda med dammsugarn, man ser så väl all smuts när man har mörkt golv!
 
Men ha en bra andra advent! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: