winkalinn

1 maj

Kategori: Allmänt

Helo! Första maj idag, snart är det sommar! :)
Jag har då haft en trevlig helg och valborg. Helgen spenderades mest i Glommers. På lördan följde jag med Lillan, Lena och lilla Liam till Skellefteå, Lillan skulle köpa en barnvagn, åsså vart de ju lite shopping i stan :) Jag shoppade inte nå mycket, men ett par skor blev det iaf. Tänkte spara mig å shoppa tills jag å mamma far iväg nånstans.
På söndan blev det att fara till Glommers igen för då fyllde Lena år, så då fick vi smörgåstårta, Mmmm ;) Vi blev oxå bjuden på middag hos Lillan å sen på kvällen spela jag å hon bingolotto men vi vann då inget :/ Men det var kul ändå för det var då 100 år sen jag spela det sist!

Igår jobba jag några timmar på dagen och sen på kvällen for vi till Glommers med Sanna Andreas och Edwin för vi skulle på maj brasan. Men vi tog oss då aldrig till majbrasan för vi for å hälsa på massa folk ist. Men det var ju så himla kallt ute oxå.. Så vi var väl hemma vid halv 12 igår kväll.

Nu sitter jag här, har just duschat å kokat några ägg. Thobias är å tränar. Sen vet jag då inte vad som händer idag men det är skönt att både jag å gubben är ledig :)

Hade!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: