winkalinn

26 mars

Kategori: Allmänt

Grattis till lilla mamma som fyller år idag! :) Det blir dock inte att hälsa på hon för jag har ju jobbat idag och hon har stängning på OK. Så det får bli nån annan kväll vi får fira henne :)

Jag har nyss duschat och hett in några ägg i äggkokaren. Älsklingen är och jobbar än, han har ju fått lära sig köra väghyvel, så i veckan skulle dom nog gå skift och köra. Kul att han får lära sig något nytt, och han själv verkar då tycka att det är jätte roligt :)

Nu är det bara fyra dagar kvar för min del! Vi började med urstädningar av hotellrummen idag, det innebär bl.a. att rensa avloppen i duschen :S Fyfan säger jag bara, det är så äckligt med hår! Men tur att jag inte är så kräsen så det har då gått bra ändå.

Nä nu ska jag sätta mig i soffan och mysa tills älsklings gubben kommer hem :) ♥

Hoj !


gammalt kort, tycker Amanda ska färga håret rosa igen ;)

Kommentarer

  • Mammi säger:

    Tack gumman! Ni får väl tårta nån annan gång... :)

    2012-03-27 | 22:05:12

Kommentera inlägget här: