winkalinn

23 mars

Kategori: Allmänt

Då hade man fått lön! Inte för att jag ska göra nått spec för pengarna utan det blir att spara det mesta ;) Tycker det är så skönt när man kan lägga undan ganska mycket. Jag är slösar faktiskt inte så mycket pengar, det mesta går ju till att köpa mat, typ. Fast skulle faktiskt varit kul å fara till nån stad nån dag och shoppa lite grann, det var ett tag sen sist man var iväg. :)

7 dagar kvar av jobbet nu! sköönt.

Å hör och häpna igår när jag kom hem efter jobbet stog älsklingen och lagade middag ♥ Det händer väl inte för ofta vilket är synd för han lagar ju god mat :) Ikväll blir det nog att äta våfflor tror jag, har för mig att det är våffeldagen snart men jag vet inte vilken dag det är?

Nu kommer Malin snart!
Ha en bra fredag :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: