winkalinn

21 mars

Kategori: Allmänt

Godmorgon! :) Fan va skönt det var med sovmorgon, fast jag vaknade kl 6 när Thobias klev upp, gick på toa å sen la jag mig igen. Fast då var jag pigg så jag låg vaken till klockan 7 å sen somna jag om ;) Så kl 9 klev jag upp. Nu har jag kokat två ägg som jag ska äta å sen ska jag väl fixa håret och så. Sen drar jag till mormor och ska städa hennes lägenhet. Får se hur lång tid det tar, men det blir nog lunch ute på samhället nånstans sen om mamma är ledig idag.
Resten av dagen blir det nog att städa här hemma å tvätta nå kläder... Fast ska försöka hinna nöta lite wii oxå ;p Jag och Thobias lånade hit hans wii i helgen, hans syrra hade haft det. Så på söndan satt vi och nötte Zelda ganska mycke, hehe. Å jag och Amanda spela lite Mario men vi dog mest hela tin :)
Nä nu ska jag äta mina ägg!

Hejsvejs!


Du gör mig glad ! ♥ oftast iaf ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: