winkalinn

31 juli

Kategori: Allmänt

Suck... Vad less jag blir...! Vi har fått vattenskada i lägenheten :( I söndags när det regnade så jävla mycke så trycktes det upp en massa vatten i våran lägenehet genom en golvbrunn.. Så nu ska dom riva upp alla golv i lägenheten å det kommer ta 4-8 veckor...... Så under den tiden måste vi bo nån annanstans, å de skulle inte våran hyresvärd stå för. Så då vare bara ringa å höra om min hemförsäkring skulle täcka det, å till viss del skulle dom det iaf. Men nu försöker jag ringa upp min handläggare för å få svar på fler frågor men nu går det fan inte få tag i människan! Jag får jävlat sinne!!!!!! Hon skulle ringa upp för en och en halv timme sen. Å snart far jag på jobbet så då kan jag då inte prata i telefon......! Får smått panik känn jag för det här måste fixas så snabbt som möjligt :(

Hoppas ni har en mycke bättre dag än jag .!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: