winkalinn

mobil

Kategori: Allmänt

Testar å blogga från mobilen, har som inte fattat hur man har gjort förut ;) Ska göra middag snart, gubben är å tränar så tänkte ha den klar tills han kommer hem :) De blir kyckling å ris. Va ju hemma från jobbet idag för jag vakna flera gånger inatt och imorse med att jag hade skiit ont i huvet! Kändes som det skulle sprängas. Måste ha häft migrän. Så jag ringde å sjukanmälde mig och kröp ner under täclet igen å sov några timmar till :) sen när jag vakna hade jag inte lika ont i. Så jag har städat här hemma och varit ute på en liyen promenad i det fina vädret :) men imorrn blire jobb igen! Skönt att man är ledig både lördag och söndag den här veckan. På lördag ska vi väl fira älsklingen för han fyller ju år :) vi är då bortbjudna på middag redan, tjäder skulle vi visst få, mums :) Hade bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: