winkalinn

17/2 - 2012

Kategori: Allmänt

Nu har man heelg! :) Så jivla skönt! Gjorde tacos till middag när ja kom hem från jobbet, sen blev de lite mys med gubben innan han for till Renträsk för å skruva i den där bilen han bytte till sig ;p
Så jag är bara hemma och tar det lugnt. Aktiverade just mitt spotify som jag skulle få när jag köpte min mobil, men jag har inte haft nån aning om hur man skulle göra, så nu ett halvår sen jag köpte mobilen har jag fixat spotify ;) Och det var ju inte svårt alls, haha. Så nu har man då gratis spotify premium i ett halvår, tror jag då.. heh.

Halv ser en film som går på tv oxå, men jag ska nog gå och hoppa in i duschen snart. Det blev ändå inte så jätte stressigt på jobbet idag som jag trodde det skulle bli, skönt! Men man är ju ändå som äcklig då man har skrubbat toaletter och dammsugat hotellrum hela dagen :)

Får se om det blir å vara hemma imorrn eller följa älsk till Glommers.

Ha en bra kväll folket!


snygga vi är? ;p
fan vad det känns som man har bleknat mycke sen vi komme hem! måste fara å sola nån dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: