winkalinn

3 april

Kategori: Allmänt

Ja då var det en ny månad igen! Tiden går fort.
Idag vaknade jag vid halv 9, hade ju gubben hemma oxå för han jobbar eftermiddag, så det är alltid mysigt när man får vakna tillsammans. Vi låg och drog oss ett tag och sen for jag ut på en långpromenad och gubben for och gymmade. Sen åt vi en snabb lunch tillsammans och sen drog han iväg på jobb. Då for jag till mormor och städa hennes lägenhet. Så nu har jag bara varit hemma ett litet tag. Fick min deklaration idag, det här är första året som jag inte får tillbaka på skatten :( Jag måste betala hela 10 kr!!! Så fjantigt lite ;) Men skulle ju ha varit mycket roligare om man hade fått tillbaka en slant...

Nu ska jag slöa ett tag, sen diska och hoppa in i duschen för ikväll blir det middag på Afrodite med dom från Tjintokk. Å imorrn är det jobb på bolaget, är faktiskt nervös över att börja igen för det känns som jag har glömt bort typ allt! Men det ska nog gå bra ändå..


Älskling på Liams 1 års kalas, han hedde balonger i taket :)


Söt som socker! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: