winkalinn

18 april

Kategori: Allmänt

Det blev ju inte så att jag inte behövde jobba förrän på fredag. Sitter i Malå just nu och har lunch ;) Men de gör inte mig nått, tjänar ju hellre pengar än sitter hemma å gör ingenting :) Har då sovit som dåligt inatt, Thobias har varit och jobbat hela natten så jag visste inte när han skulle komma hem, å dom gånger jag vakna å han inte var hemma än så kunde jag inte somna om! Låg ju å oroa mig för att han had kört av vägen eller nått.. Men tillslut klockan halv 6 på morron komme han hem. Så då han jag sova en timme med han innan det var dags för mig att kliva upp å fara på jobbet. Tycker verkligen inte om å sova utan han <3 Är väl lite fjantig på de sättet :) Nu är lunchen snart slut, vet inte när jag slutar idag men det spelar då ingen större roll för mig. Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: