winkalinn

13 april

Kategori: Allmänt

Jag ligger i sängen och filosoferar än, börjar inte jobba förrän klockan 10 så det är skönt :) Dom senaste två dagarna har jag varit i Malå och jobbat på systembolaget där. Dom hade lite folk så då for jag dit å hjälpte till. Det är ju kul att se nått annat ibland :) Malå är ju ett ännu mindre samhälle än Arvidsjaur så det var väl inte så jätte mycket folk som kom in ;) Men dagarna gick då ändå, jag körde ju hem på kvällarna för systembolaget fixade en hyrbil åt mig. Det finns ju inget bättre än att sova hemma med gubben :) Inatt har pappa, Tindra och Marwin sovit över här för Daniela jobba natt. Och dom sover nog fortfarande för det är väldigt tyst här i lägenheten. Marwin brukar ju vakna ganska tidigt! Men nu ska jag kliva upp och äta nå frukost för magen börja kurra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: