winkalinn

20 oktober

Kategori: Allmänt

Har just varit på affärn å handlat lite. Medans jag var där inne hade de hunnit bli snöstorm ute! Tur jag körde bil dit :) Å som tur är så har Thobias redan bytt till vinterdäcken, annars brukar ju snön hinna lägga sig innan man får tummen ur och byter ;p

Hann med en sväng på gymmet idag med, blev att köra ben å de kändes att de var ett tag sen man gjorde de! Höll inte på ta mig NER för trappen för bena var så trötta :p Blir intressant å se hur mkt träningsvärk man har imorrn :s Ska då jobba lite imorrn, måste förresten ringa dit nu å höra vilken tid jag börjar, har fått för mig att jag ska börja 14.35 men de känns så sent så jag blir lite osäker..
Sen imorrn kväll blir det middag med arbetskollegorna hos Britta, blir nog trevligt, vi ska nog testa olika viner oxå, inte det roligaste när man inte tycker om vin så mkt men de är alltid intressant å smaka nått nytt! Blir ju som lättare å hjälpa kunderna när man faktiskt har smakat det man rekomenderar till dom.. :)

Snart blire å börja med middan för älsklingen får nog sluta om ett tag ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: