winkalinn

tjugoåttonde november

Kategori: Allmänt

Då vare måndag igen! Idag blire att fara ut på nå affärer och handla lite mer jul grejer. Va ute med Thobias igår men då hitta jag inte de ja ville ha åsså var dukarna jag köpte för stora :/ Ska köpa julgardiner, juldukar, 2 lr 3 advents stjärnor, å kanske nån fler tomte :) Thobias brukar tydligen aldrig julpynta så han hade ju inte så mkt, men några tomtar iaf.. Men det blir ju så mycke mysigare med lite julpynt i lägenheten, å en massa ljus :)
Ska nog inhandla Thobias julklapp idag med, var inte lätt alls å komma på vad han skulle få men nu blir det de jag har bestämt mig för åsså får jag hoppas han blir glad iaf.. :)

Ja åsså har jag ju fått jobb! Hon ringde igår så jag ska dit imorrn på introduktion och sen har jag jobb till i mars :D Är väll kanske inte det roligaste jobbet men skulle vara skönt om man kunde spara ihop lite pengar!

Nä nu ska jag fara på dollarstore!


Ha en bra dag! ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här: