winkalinn

7/5

Kategori: Allmänt

hejsan svejsan :)

härligt väder idag! man får nästan lust å slänga på sig ett par shorts, men jag tror dock att det är liite för tidigt för det. är inte riktigt varmt i luften än.. men snaaart! längtar sjukt mkt efter sommaren nu :)

har små städat lite här i lägenheten, gått igenom lite kläder, kul när man hittar en massa gamla jeans som man inte har kunnat ha på ett tag och nu är några nästan tom förstora :o
har oxå insett att jag har typ inga sommarkläder.. :( får kanske göra en liten shoppingtur nånstans snart!


ne nu ska jag hoppa in i duschen!


smell ya later! ♥


Kommentarer

  • Anonym säger:

    du skrev att du hade gått ner i vikt? Hur då? :)

    och hur mycket?

    2011-05-12 | 10:23:01
  • linn säger:

    japp de har jag, vet inte riktigt hur mkt men några kilon iaf ;) och hur vet jag inte riktigt heller, slutade äta så onyttigt å sen har jag börjat träna lite smått :)

    2011-05-12 | 11:16:28
    Bloggadress: http://winkalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: