winkalinn

31/5

Kategori: Allmänt

idag har man inte gjort mycket, gode skönt! fick ju sova hur länge jag ville imorse men vaknade då ändå vid 10, såg klart filmen jag inte orka se igår kväll för jag somna ;p

följde med amanda å mamma till Eva som skulle testa göra en balfrisyr på amanda, å de blev jätte bra :)
sen så skulle amanda testa sin balsminking så då fick jag oxå lust å sminka mig lite, lr ganska mkt ;)

har hunne träna idag å, va mkt folk på gymmet men de är väll för de är så otroligt dåligt väder ute :/
sen ringde dom från systemet så de blir å jobba nån timme imorrn,.



before


and after. ser evil ut??



blev lite mörk foundation så såg nästan ut som en neger, syns inte på korten men :p


nu blire å lägga se å se en film! eller ska försöka se hela iaf ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: