winkalinn

30/5

Kategori: Allmänt

nu har jag fått sommarlov! :D gjorde sista tentan idag! så jäääääävla skönt så de gå it beskriv!

nu har jag lite smått ledigt tills jag börjar jobba på riktigt, blir vid midsommar. men ska jobba nå strö dagar innan dess.

sitter hemma hos mamii nu för jag åt middag här. hon fick färga håret på mig oxå, eller jag trodde iaf de va hårfärg tills jag insåg att det bara var toning :/ tkr dom kan skriva med FET text på förpackningen att det är toning för jag istes ju inte kolla så noga :p

hade tänkt lägga in nå bilder från i helgen men de får bli nån annan dag! var en regnig och kall helg men vi hade ganska skoj ändå :)



Tindra är så söt när hon gör den där minen!! :)



Kommentarer

  • Anki säger:

    =)

    2011-06-13 | 20:14:29

Kommentera inlägget här: