winkalinn

11/5

Kategori: Allmänt

har smått sinne på spotify, jag är för snål för å betala pengar för å lyssna på musik. så de suger att man bara får lyssna på låtarna 5 ggr... :(
fast jag har egentligen bara spotify till å lyssna på vilka låtar som är bra så jag kan ladda ner dom sen ;)

har varit en skön dag idag, och lite duktig har jag varit :) hämtade bla ut schemat över hur jag ska jobba i sommar! jobbar alla lördagar hela sommarn.. men slutar ju alltid kl 13 på lör och är alltid ledig söndagar så det ska nog funka :)
sen fick jag mina efterlängtade(?) böcker idag så jag har suttit ute på mammas balkong och stekt i solen medans jag började läsa en av dem. skönt med sool!



hitta nå bilder när Amanda skulle ta kort på hennes nya frisyr, men jag förstörde lite för hon ;)






;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: