winkalinn

25/3

Kategori: Allmänt

ojdå bad update den här veckan.! Men har jobbat och pluggat hela veckan så har inte hunnit med så mkt annat :/
har nyss kommit hem från tentan, som gick skiit. men de hade jag redan ställt in mig på..
Har hunnit jobba på morgonen sen gjort tenta och nu ska jag snart iväg och jobba igen! Money money ;)
Blir nog mkt folk på bolaget idag eftersom de är lönefredag, men de är bara kul med folk :)
Trivs jätte bra på systemet alla är så snälla och trevliga, blir nog en kul sommar där!


Lägger väll in några bilder från grabb festen förra helgen, lite wierd och va enda tjejen men de va kul ändå! ;)


Linus och Fredrik spelar luftgitarr tror jag ;p




sen spåra det lite med grädden på sprayflaska! ;)

tog inte så många bilder men några iaf :) I helgen blire då bara å ta det lugnt! Ska väll försöka dra mig på gymmet oxå!


Hade bra ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: