winkalinn

.

Kategori: Allmänt

fuck va länge jag sov idag ;( vakna typ halv 14 :s men de blev ju sent inatt fast inte såå sent. For och hämta amanda vid 1 nån gång inatt. Men sen va vi ute på raggen till typ 2.30, men kuul vare. Vi var å sladda runt i hela arvidsjaur ;) Men jag måste ju säga att jag saknar rally golfen när det gäller å sladda, i den var man ju typ kung ;)

Nu sitt vi å se på skidåkning, verkar gå ganska dåligt för svenskarna..


lägger in lite fler gamla kort från när jag blev blond, gatt väll bleka håret typ 10ggr innan det blev så blondt som jag ville ha det ;)


typ ljusbrunt?


gult? men hade jefligt långt hår där :o


börja närma sig här


nu vare blondt! :)



kommer nog aldrig mer att bli blond i mitt liv, man dödar ju typ håret för det krävs att man måste bleka det så mkt. Men nu har jag iaf testat och kommit på att jag trivs bäst i brunt hår. Och det stämmer då inte att "blondes have more fun" ;)

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Halv 14? hahaha

    2011-01-09 | 15:16:41
  • Linn säger:

    men vafan ska man skriva då? de heter ju så ;)

    2011-01-09 | 16:43:59

Kommentera inlägget här: