winkalinn

RAAAAUR

Kategori: Allmänt

snart far jag och kör min kära bil jävel ut för ett stup. och jag sitter kvar i. har lagomt mycke sinne just nu!!!!!

 


tror ni de går bra å köra när rutan ser ut såhär på insidan??!
men smart Linn: he på värmen i bilen då så isen försvinner?
Ja de är ju det jag har försökt göra HELA jävla dagen. Men tydligen när de är för kallt ute så funklar inte min AC eller va fan de heter. De kommer iaf absolut inge kall eller varm luft in i bilen. Och har ni försökt skrapa rutan på insidan bilen? Det är totalt jävla omöjligt. AAAAAAAAAAAAAAAAAH .

Nu ska jag dra på gymmet och träna sönder så kanske jag blir lite mindre arg. OM jag nu hittar vägen dit för jag ser ju ingenting genom bil rutan ......! ;)


Hoppas ni har en bättre alla hjärtans dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: