winkalinn

life

Kategori: Allmänt

jeep thats life! trodde faktiskt jag skulle vara mer ledsen men det känns nästan bara skönt.. nu vet jag då! shit happens! 
och ingen har nån aning om vad jag skriver om men det får ni inte veta heller ;) sorry


nu börjar lägenheten se mer ut som en lägenhet men de är ändå långt kvar.. känns som jag har tappat bort en massa grejer i flytten! har inga kuddar, ingen madrass till sängen, dammsugaren är t o m försvunnen! förstår inte hur grejer bara kan försvinna? :p
men om jag får som jag vill så blir det och fara till IKEA snart å shoppa!


nu blire plugg hela långa dagen! ska hinna en sväng på gymmet med tror jag :)


vill hem till fjällen å köra skoter!!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Jag följer gärna med dig till IKEA ;D

    2011-02-01 | 18:01:11

Kommentera inlägget här: