winkalinn

6/2

Kategori: Allmänt

uä.. är orolig för min lilla bil jävel igen.. glykolen var typ helt slut idag när jag kolla :/ antingen slukar den glykol eller så läcker det nånstans igen.. hoppas på det första men ska fylla på idag å se hur lång tid det tar innan det blir slut igen.. jippie.

blev en tidig kväll igår efter typ världens längsta dusch, har aldrig varit så skönt att duscha förut,. men inte så konstigt när jag tog tempen sen och såg att man hade 39 grader i feber. har inte orka kolla om jag har nå feber idag för man mår mycket dåligare om man vet att man har feber ;) 
det som suger mest är att det inte blir å fara på gymmet idag :/ är nog smartare att bli frisk först.. 


nu blire lite plugg sen är vi bjuden på middag hos mormor, blodkorv. Urk! som tur är får jag nå annat å äta för blodkorv är inte gott nånstans! 


hade! 


 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hello Sweet! Hoppas att toppackningen inte håller på att fara för de e inge kul. Hur går det annars för dig? Vi måste ses snart! Går de bra att plugga på distans? Har tusen frågor :P Puss

    2011-02-09 | 21:33:11
    Bloggadress: http://surname.blogg.se/
  • Linn säger:

    men heej! nä de hoppas jag verkligen inte att det är!! det går väll ganska bra för mig :) jo vi måste fan ses, vi får dra ihop nått kul snart! :) puss

    2011-02-09 | 22:05:06

Kommentera inlägget här: