winkalinn

21/2

Kategori: Allmänt

Då var man i Boden igen! Blev en lugn start på den nya kursen idag. Vi började inte förrän kl 13 så jag och Sanna åkte till Luleå idag istället för redan igår,. Hoppas på att den här veckan kommer gå snabbt! Haha nån som inte verkar vara så snabb är den nya läraren vi har på kursen. Han verka lite borta ibland och tar lite lång tid på sig att komma till saken han vill säga ;) Men rolig är han då :)

Fasiken vad jag har ont i rumpan idag!! Det är spinnigens fel! ;) Gör ont direkt jag sitter ner, haha. Blir paus från gymmandet i veckan när man här borta för det kändes lite väl dyrt å lägga ut 600 spänn på en veckas gym kort i Luleå.. Men då kanske jag hinner bli frisk iaf :)


Nu ska jag gå och gosa med söt hund och katten här ♥


Hade!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: