winkalinn

14/2

Kategori: Allmänt

kul att bli väckt 05.55 på morgonen av att man får ett sms där det står: jag körde nyss på en ren.
först trodde jag att jag drömde men sen såg jag att smset var från pappa, som tur var hade det gått bra men jag hann ändå bli lite skraj! fast jag tror ju ändå inte han hade skrivit ett sms om de var allvarligt.
var lite svårt att somna om sen men hann iaf somna innan jag skulle upp och jobba.
kul att det är typ -30 ute :s och min bil är störd så ACn funkar inte när de är kallt ute, så de kommer ingen varmluft in till bilen., jekla skit bil..


mamma komme nyss och lämna lilla Polly här så nu ska vi lägga oss och plugga lite! :)

Just det, de är ju alla ♥ ans dag idag, gulligt för dom som har nån att dela dagen med. men man ska inte vara bitter!


ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: