winkalinn

:-)

Kategori: Allmänt

fuuuck, håller typ på bli förkyld, kittlas i halsen och näsan hela tiin! mamma försöker få mig att inte fara till gymmet idag för hon tror att jag kommer dö om jag far dit å tränar när jag är sjuk?! :p riktigt så farligt tror ju inte jag att det är.
blev att köpa lite nya träningskläder idag för ett x antal hundra, men de behövdes ju! måste nog börja prioritera vad jag ska spendera mina pengar på, så nu blire inga nya kläder på ett lååångt tag! :(


nu blire plugg tills syrran slutar skolan då blire gymmet, å styrketräna! igår va jag där själv och körde konditionsträning men det är så jävla tråkigt! men ska försöka tvinga mig själv att köra kondition iaf 2 ggr i veckan, och styrka minst 3 ggr :) låter som en bra plan va??


hade! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: