winkalinn

trettonde december

Kategori: Allmänt

Kom just innanför dörrn, måste vila 5 min innan jag ska börja med middan. Har jobbat hela dagen. Hade ju snöat skiit mycke inatt så de va just så pass vi hann i tid till jobbet imorse. Å nu när jag komme hem va jag duktig å skottade bort snön från trappen å i "hålet" utanför dörrn, för annars snöar vi nog in här i lägenheten ;)
Blev en lång dag på jobbet igår for härifrån kl 7 å komme hem 18.30 typ. Men de va många rum å städa! Och sen var det den jävligaste snöröken på vägen hem.. Tur att jag har världens bästa älskling som låter mig låna hans bil, och som köper nya extralysen åt den så jag ska se nått..! :) ♥
Men efter nyår blir vi då 3 st härifrån Arvidsjaur så då behöver vi bara köra var tredje vecka.

Är ledig imorrn, blir skönt, fast har en massa grejer jag måste göra. Åsså skulle man ha behövt städa här hemma, men är inte så kul å städa hemma när man städar hel dagarna.. :/ Meen ska iaf hämta ut mitt pass imorrn! Nu äre ju bara typ en månad kvar tills vi far !! :)

Nu ska jag göra mig nå mat så jag får några matlådor oxå.

Hade bra !




Kommentarer


Kommentera inlägget här: