winkalinn

dan före dan före dan före dopparedan

Kategori: Allmänt

Har jobbat idag som vanligt, tycker vi var gode effektiva idag! Men de känns i kroppen oxå, får som mest ont under fötterna, men då är väl inte foppa tofflor dom smartaste skorna att ha på sig heller.. Måste fixa mig ett par skönare skor!

Kom hem för en timme sen ungefär så jag har hunnit skotta snö å sätta i motorvärmarn på audin för jag måste fara å handla! Ska ju bjuda mamsen å amanda på middag imorrn :) Har suttit och tittat efter recept nu, och har bestämt mig för att det blir lax i ugnen med nån god röra på och potatis å en sallad. Blir nog gott!
Igår komme ju syster hem till Arvidsjaur så hon hjälpte mig att göra pepparkas cupcakes igår kväll, ska bjuda på dom imorrn kväll oxå för efter vi har ätit middag har jag bjude hit en del av släkten på kaffe, för dom har inte varit hit och sett lägenheten sen ja flytta in, så de är väl på tiden nu ;)

Så de är tur min älskling kommer hem ikväll ♥ så han får hjälpa mig förbereda middan imorrn ;) För jag kommer ju hem så sent :/

Men sen är de bara en fjuttig arbetsdag kvar på fredag å sen är det juul! :)


Nä nu tror jag bilen har hunnit bli varm så nu ska jag brumma iväg å handla..

Ha de!



så här ser pepparkaks cupcakesen ut :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: