winkalinn

16 augusti

Kategori: Allmänt

go kväll!

har pussat Thobias godnatt för han ska upp å fara på jobbet kl 3 inatt :/ men jag är inte riktigt nog trött för å sova redan.. sov halva dan idag för jag har ledigt :) är ledig imorrn med å då ska jag börja packa ur grejer ur gamm lägenheten. fick veta idag att jag ska vara ute innan 1 september så då slipper jag 2 månaders hyra på den lägenheten! :) åsså fick jag min soffa såld oxå, han som ska ta över lägenheten ville köpa den ! så de känns skönt :) så snart är man sambo på riktigt igen (:

sen har jag bestämt mig för lite mer grejer som bara ett fåtal vet om.. men det kommer ju komma ut förr eller senare! låter som det är nått jätte seriöst, å på ett sätt äre väll de, men nu har jag iaf bestämt mig å de känns bra..!


ha en bra kväll :)


pusshej!




lillebror har lärt sig gå nu ! :)

Kommentarer

  • Anki säger:

    Vad är de du har bestämt dig för att göra ? :D KRAM

    2011-09-26 | 23:44:27

Kommentera inlägget här: