winkalinn

7/4

Kategori: Allmänt

jao då har man varit och klippt sig på morgonen :) klippte upp det ganska mkt åsså tog jag lite på längden, för jag är verkligen inte rädd för att klippa av mig håret, det växer ju ut igen!





bjuder på några fula cambilder, osminkad är man oxå! ;) men iaf frisörskan tyckte det skulle vara kul om jag lät håret vara lockigt, för jag brukar ju ALLTID platta det. så jag lät hon styla det som hon ville men efter jag har duschat så blir det nog att platta det igen ;) tycker det är så svårt å göra en snygg frisyr med lockigt hår.. 
men det är väll oftast så att dom som har lockigt hår vill ha rakt och tvärtom.. :)  


nää nu måste jag börja plugga, ska skriva min del på en rapport vi ska lämna in nästa vecka. 



 I would rather be hated for who I am, than loved for who I am not

Kommentarer


Kommentera inlägget här: