winkalinn

6/4

Kategori: Allmänt

heeej! ibland är jag verkligen seeg, stod nyss i duschen en timme typ! :p men ibland äre så skönt å duscha :)

Idag vare en riktigt intressant dag på sjukan! jag fick ge några patienter deras medicin, fick t.o.m. sticka vissa!! :) lite läskigt men kul! :) sen blev de lite dramatiskt ett tag när vi hade en liten hjärtinfarkt där på avdelningen! jag fick ju självklart inte göra nått men sjukt intressant att titta på hur sjöterskorna och läkaren gjorde! det gick då som tur var bra. Nu känner jag att jag är mer sugen på att plugga när man har sett vad man kan få vara med om när man är färdigutbildad.

Blev kvar på sjukan till ungefär 8 ikväll,. Så ingen träning blev de idag :( men får ta igen de imorrn :)
ska även klippa mig imorrn! ska bli skönt å få bort nå hår. Nu har jag så långt hår så de går inte få nån volym i det, ligger mest platt på skallen :p
sen blire plugg hela dan!!


Nu måste jag blåsa håret och sen lägga mig, ska bli skönt att få sova lite längre imorrn, får då sova till 8 iaf! ;)


Godnatt ♥



kanske blir att klippa lugg igen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: