winkalinn

storuman

Kategori: Allmänt

Jepp nu var man här igen, men det är ju bara en kortvisit så ;p
Kom hit typ 8 imorse, lite död man var då! Söt Moa hämtade mig på busstation och skjutsade mig till rally bilen. När jag kom dit var det första jag såg en FET jävla buckla på sidan av huven, nån har sparkat på bilen. Jävla dum jävla människor det finns alltså!
Men vi rullade iaf igång den och körde till Stensele.
Robin och Niklas (Nicklas) ? har försökt byta startmotor i golfen men den första dom testade hade fel fästningar. Så vi drog in till Storuman och snodde en startmotor från en Jetta som dom nu ska testa om den passar :)
Vi snodde den såklart inte dom fick ta den ;p

Nu har jag och moa bakat muffins! För vi fck reda på idag att det ska komma typ 30 pers hit och fira att Robin har fyllt 20. Stackars Moa som inte hade nån aning om det! :p Vi förstår inte hur alla ska få plats i den här lilla lägenhten? Men dom kom ju utan förvarning så dom får skylla sig själva! Så det blev lite panikstädning och så, vi gatt fixa mer tallrikar och koppar och sånt för vilken 20åring har typ 35 kaffekoppar hemma? :p


NU måste jag gå och ta ut dom ur ugnen!!!


Pusshej ♥

Kommentarer

  • Moa säger:

    Tack för all hjälpen <3 och utan dig hade jag aldrig hunnit allt + att jag hade haft jätte tråkigt... Nu ligger du och Robin och sover så jag tror att jag ska väcka er snart ;D haha. puss söt!

    2010-09-26 | 10:53:32

Kommentera inlägget här: