winkalinn

morning

Kategori: Allmänt

Vaknade där vid kl 12 :)
Typ alla försov sig idag, inte jag såklart för jag har inget viktigt att kliva upp till ;)
Men Sebastian missa sin buss till skolan så han blev hemma idag och Hanna klev nog inte upp så tidigt som hon hade velat ;)

Jag och Hanna hade ju valvaka halva natten och ändå verkar det som att det inte är säkert vem som vunnit?? Allt hänger väll på SD och MP. Som jag har förstått det iaf?

Sen såg vi slutet på Paranormal Activity :)

Jo jag skickade in en jobbansökan igår, till en tvspels butik ;) Men blev inte så seriös ansökan för sista ansökningsdagen var igår. Men man kan ju hoppas lite iaf :)


Nu ska jag snart ut på stan, skulle behöva köpa nya mjukisbyxor, dom är lite slitna nu ;p Och fler linnen behöver man alltid!


Pusshej ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: