winkalinn

booring

Kategori: Allmänt

har så otroligt tråkigt just nu.. har legat framför datorn flera timmar :/

i helgen har jag inte heller gjort nått kul, låg inne med 40 graders feber från fre- sön. då for jag på sjukan och fick penicillin har typ streptokocker lr vad det heter i halsen.. jippie,.

men imorrn då ska jag iaf på arbetsintervju! har aldrig varit på nån sån tror jag. men det ska väll kanske gå bra ändå.

måste byta däck på volvon med så jag törs köra den,. blev påsladdad av en epa traktor i veckan ju, men det var med mammas bil så den ser inte så fin ut nu :/ tror jag skulle ha dödat han som körde om det var min bil han hade sladdat in i. så det var ju kanske tur att jag körde mammas bil så jag slapp bli en mördare.

nä blää nu måste jag gå och leta efter mina gymnasie betyg för dom måste jag tydligen ha med mig på arbetsförmedlingen imorrn, så jag kan bevisa att jag verklligen har gått i skola typ!


ha en bra kväll.
pusshej



min fina bil, under ett ton snö...

Kommentarer

  • Anki säger:

    Krya på dig sweetie, och släng en mördarblick på han med epan ;) :P

    2010-10-19 | 07:46:42
    Bloggadress: http://larssonangelicaa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Det är alltid tråkigt med feber. :(

    Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

    2010-10-19 | 20:13:48
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: