winkalinn

biil

Kategori: Allmänt

Nu har det hänt mycket sen jag skrev sist :p
Var ju i Lycksele hela helgen och partade loss med Moa toa! Kul vare! :D Än fast dom inte höll på släppa in mig på hotellet för han tyckte han kände igen hon på körkortet med han kände inte igen mig?! Jag tycker faktiskt att jag ser ut som mig själv på mitt eget körkort! :p
Men trevlig helg vare iaf :)

Igår var vi till Luleå för jag skulle kolla på en bil :D Och sen köpte jag den ;) En volvo 850 blev det, mycket att köra med och feeeeta däck ;p Mycket nöjd är jag med köpet :)
Så nu blire ut och ragga mkt ;p


Ja åsså har jag ju varit och snusat på lillebror för första gången ♥
Han är världens sötaste, ihoptryckta, lilla tomat :)
När jag var där och hälsa på han höll han på tappa naveln så han hade lite ont stackarn :(


Idag händer det inte så värst mycket, ska sätta mig och läsa ut boken tror jag :)


Pusshej ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: