winkalinn

7/10

Kategori: Allmänt

Har nyss suttit och satt in alla papper man har i en pärm, skit kul, NOT! Men det kan ju vara bra att ha lite ordning på alla papper, annars brukar jag bara slänga bort dom men det tyckte inte mamma var nå bra ;)

Har varit på af idag på informations möte, man har ju hört det dom sa några gånger men man är ju tvungen att delta ändå. Ska väll snart börja med mitt jobbsökande på riktigt men jag tycker fortfarande att det är skönt att vara ledig så än har jag ingen panik ;p

Imorrn blire å dra till Luleå igen, ska skjutsa mormor på Sunderbyn, så då får hon åka fin Volvo ;o
Tur att man tycker det är kul att köra bil :P

nu ska jag hämta Amanda från skolan !


Pusshej ♥

Kommentarer

  • Super Svenne säger:

    Grattulert till nya bilen! Men vidhåller att Berlingo är fräsigare och mer praktisk!

    2010-10-07 | 22:31:38

Kommentera inlägget här: