winkalinn

:)

Kategori: Allmänt

ikväll har jag bara varit hemma! :)

jag slutade 17 idag eftersom att det är röd dag så affärn stängde ju då! sen hade jag bestämt mig för att städa och det har jag gjort nu :p men de känns som jag har för mycket små skit i lägenheten för än hur mycket man städar så ser det ändå stökigt ut? skönt att det snart blir att flytta ut, det kan ju vara därför man inte städar så noga heller för de känns som att man ska ju ändå ut härifrån snart :) då blire att rensa grejer kan jag säga!!


nu sitter jag å slö tittar på nått program om kunga familjen :p interesting ;p ser oxå att sverige ligger under med 1-0 i hockeyn! :o hejja sverige!



jag bjuder på en ego bild ;) 

Kommentarer

  • Emma säger:

    När flyttar du och vars? Ska du på efterinsläppet på balen? miss you!



    pöss

    2010-05-19 | 12:25:03
    Bloggadress: http://surname.blogg.se/

Kommentera inlägget här: