winkalinn

tatoo

Kategori: Allmänt

dålig uppdatering här kanske? :p

Nu har jag nyss varit och följt med Emma då hon var å tatuerade sig! Den tur grisen vann ju en gratis tatuering på projektmässan här på Luspen! Och inte dela hon den med mig som hon sa vi skulle ;) haha

Nervös som satan va hon innan men de gick bra! Hon gjorden den på smalbenet och snygg som s**an blev den (: Nu känner jag att snart är det dags att jag gör en själv oxå! Jag måste fara och hälsa på Louise snart och vara testperson åt henne ;)


Ska gå och duscha nu tror jag! Sen blire lite desperata hemmafruar och sen sängen :)






Sämst mobilkamera lr vad?!?!? Men så såg den iaf ut :)



Nervös Emma :D



Kommentarer

  • Emma säger:

    Haha det var tur att du följde och höll hand :) Fast efter en stund vågade jag ju släppa taget ;)

    2010-03-31 | 13:44:00
    Bloggadress: http://surname.blogg.se/

Kommentera inlägget här: