winkalinn

ont i benen

Kategori: Allmänt

har liite ont i benen, stog i 7 timmar utan att sitta ner en enda gång :p måste tänka på de tills på torsdag :p

imorrn är jag "ledig", har jobbsök hela dagen men det kan man ju göra hemifrån!!

Det gick jätte bra på bilisten ikväll! Kul tycker jag det var ändå sa Kerstin att det här var den tråkigaste kvällen på länge för de var typ inge folk som komme ;p Undra vart alla är?!
Lärde mig många grejer och kan nästan kassan helt nu, nästan! ;)


Jag hade väntat mig att Krille skulle sitta här i lägenheten när jag kom hem, men till min förvåning så var det helt tomt! :P Då gatt jag ringa till Roger och fråga om Krille hade dött eller nått men de visade sig att han tydligen stannade en till dag i Vännäs :) Ganska skönt att få vara alldeles själv nån gång!! :p Men Roger får gärna komma hem imorrn om han vill ;)


Nu blir det tvn sen sova! :D






saknar söt!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: