winkalinn

HAHA

Kategori: Allmänt

viktor ligger brevid mig och snarkar XP han ser helt död ut men han snarkar ju så han måste ju andas iaf ;p

jag är oxå trött, kanske ska joina han och sova ett tag :)
nu har man iaf låång helg :D men de sög ju att de skulle bli bajs väder just när man är ledig .. jag som vill typ sola lite! man är ju blekare än blekast!

igår vare studenten här i sugis.. jag minns hur jävla glad man var själv när man tog studenten! man var så lycklig så de går inte ens beskriva :)
men nu ett år senare så tänker man på hur skönt det faktiskt var att gå gymnasiet! få träffa alla sina vänner varje dag, för nu har ju typ alla farit åt olika håll .. skulle va kul att typ ha klassträff nån gång :)


nej nu ska jag powernapa en sväng tror jag! :p


pusshej ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: