winkalinn

fredag?

Kategori: Allmänt

jag vill ha fredag nu!! fredag kl 18.00 på kvällen för då får jag sluta jobba! Och träffa Viktor! Och Amanda, och Hanna? Och Krille? haha har ingen aning om vilka som kommer på fredag, vet bara att det kommer bli lite packat i lägenheten!

Längtar som F iaf!!

Nu ska jag sova för imorrn äre jobb, as usual. Och efter de blire att städa lägenheten innan folket kommer och sen ska Moa hit och tvär färga mitt hår :D


men god natt!!

Lite bilder från i måndags när jag å Moa va i umeå å shoppa loss ;)

söt moa!



ego


snygg lamborghinin som jag gatt fota ;p


Puss!!!! (på Viktor) ♥

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Puss på MIG då ? :O

    Jag är ju trots allt din älskling ;)

    <3

    2010-07-01 | 00:24:21
  • Emma säger:

    Hur fasen kunde jag missa er när vi var inne på Gina samtidigt???!! Helt obegripligt :S Ses i helgen PÖSS!

    2010-07-01 | 08:39:30
    Bloggadress: http://surneme.blogg.se/
  • Viktor säger:

    men PUSS på dig sötnos <3

    2010-07-01 | 09:39:32
  • Linn säger:

    men Hanna älsklingen PUSS på dig med!! ¨

    Och emma va?! Var du oxå där ? :p



    2010-07-01 | 21:29:19
    Bloggadress: http://winkalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: