winkalinn

bad update

Kategori: Allmänt

har varit liite dålig på att uppdatera här :p

nu är dödar veckan över iaf, har fått ihop sjukt många jobb timmar den här veckan! har varit ledig idag och imorrn blire jobb igen, men sen är jag ledig nästa helg :) då hoppas jag det blir att fara till underbara Bergnäs! :D

förra helgen var det ju storumandagarna, var nog det roligaste storumandagarna hitills :p än fast man har ett uppskrapat knä och lite blåmärken så blev det många skratt med vänner man inte träffat på ett tag :)


ikväll kom pappa förbi för han var påväg till jobbet så jag kokade kaffe till oss och han hade med sig mjukglass :) kul att träffa han oxå nångång, åsså hann jag ju säga vad jag önskar mig i födelsedags present ;p

men nuu ska jag sova!! saknar viktor lite grann, sängen blir så stor utan han som ligger och tar upp en massa plats :p



krille och jeppe , storumandagarna


viktor och halva hanna ;p


saknar min galna vän Hanna!!

Kommentarer

  • Dess säger:

    Nu är det väl dags att uppdatera igen :)

    2010-08-10 | 20:58:11
    Bloggadress: http://deessant.blogg.se/
  • Dess säger:

    Näemen nuu vill man ju veta vad som händer i ditt liv :) :)

    2010-08-25 | 20:55:15
  • linn säger:

    haha sorry har varit jätte dålig på att uppdatera xp

    2010-09-15 | 13:18:16

Kommentera inlägget här: