winkalinn

uääääääuäuäuä

Kategori: Allmänt

hemma i storuman nu! vi kom hit igår kväll! vi stannade en sväng i Slagnäs på vägen hit och testkördes pappas nya inköp, en skoter :D :D:D inte bara en skoter utan en ski doo XP tnt 600, spjonkarns ny ;p är så sugen på att köra skoter nu!!
men jag är sjuk så d går nog inte, jag sitter och snyter mig hela tiden och roger går och plockar snytpappren efter mig ♥

sitter och lyssnar lite musik på spotify med, men jag vet inte vad jag ska lyssna på, har musik torka :p

nu ska vi packa upp alla grejer vi har släpat runt halva sverige under jullovet ;) det har blivit en hel del!


ha en bra lördag !



the one and only, ski doo ;p


åsså gammräven ;p ♥

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hörru girligirl vi måste hitta på något snart. :-) Styra upp en fest eller ngt mys. =)

    Krya på dig, Kram!

    2010-01-09 | 17:16:10
    Bloggadress: http://jonssn.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Gammräven är ju snyggare :)

    2010-01-10 | 17:57:09

Kommentera inlägget här: