winkalinn

sunday

Kategori: Allmänt

jeeep, Hanna och Sebastian var nyss här, Hanna skulle bara lämna sina grejer sen for dom igen men Hanna kommer tillbaka sen :)

Roger står och diskar ;p men nu var han klar tror jag!

Vi har pratat lite grann om att kanske skaffa en katt :) Skulle faktiskt vara mysigt att ha en liten katt här som man kan gosa och leka med! Än fast jag är lite rädd för katter så tror jag att det är annorlunda om man får uppfostra den själv! :p
Frågan är bara om vi någonsin får komma och hälsa på mamma igen för hon hatar katter! Polly skulle säkert tycka det var kul med en liten kompis att leka med :p

Men men vi får se!

Nu sitter jag och tuggar på ett Hubba Bubba eftersom jag inte får äta godis :p men Hubba Bubba är gott med!

Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: